Retourneren of ruilen?

Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een (ongeopende) wijnbestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de fles(sen) ongeopend en niet beschadigd* zijn.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket van maximaal 6 flessen, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@persoonlijkwijnkado.nl of telefonisch +31-(0)432100113.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw (ongeopende en onbeschadigde) product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met ons via mail of telefoon. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

* Wat is “ongeopend en beschadigd”?

Wanneer door uw eigen toedoen:

  1. de capsule deels- of geheel van de fles(sen) is.
  2. een draaidop losgedraaid is of een kurk deels- of geheel uit de fles getrokken is, dit beschouwen wij als geopend.
  3. het etiket van de fles deels- of geheel beschadigd is of verwijderd is.
  4. de fles zelf schade heeft zoals een barst of ster in het glas.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Echter, wanneer de bestelling reeds verzonden is, hebben wij geen invloed meer op de verdere afhandeling door onze verzendpartners. (PostNL, Verhoeven DC en DPD)